Saturday, December 27, 2014

اصل 2: کتاب مبانی موفقیت نوشته جک کنفیلد




«مشخص کنید چرا اینجا هستید»
یاد بگیرید با سکوت درونی خود تماس برقرار کنیدو بدانید که هر چیزی در زندگی معنا و هدفی دارد.(الیزابت کویلر،روان پزشک و نویسنده ی اثر برجسته مرگ و مردن)
من معتقدم که هر کدام از ما با داشتن هدفی در زندگی  متولد می شویم. شاید، مهمترین کار و اقدامی که افراد موفق انجام می دهند، تعیین، شناخت و گرامیداشت هدف است.آنها زمانی را صرف این موضوع می کنند که بفهمند در اینجا چه می کنند. و بعد آن را با خوش بینی و هیجان دنبال می کنند.
روی این کره خاکی چه کاری از پیش برده اید؟
مدت ها قبل متوجه شدم که روی این کره خاکی کاری برای انجام دارم. هدف اصلی زندگی ام را مشخص کردم: «زندگی درست.» کشف کردم که چگونه هیجان و قاطعیت را به هر فعالیتی که به عهده می گیرم تزریق کنم و یاد گرفتم که چگونه هدف می تواند جنبه های شاد و تفریحی کامل کردن هر کاری را که انجام می دهم، تقویت کند.
حالا مایلم همان راز را برای شما فاش کنم.
می دانید در زندگی بدون هدف، به آسانی می شود در سفر زندگی از راه اصلی منحرف شد.سرگردان بودن و معلق بودن و کار کمی انجام دادن، آسان است.
اما وقتی هدفمند بودید، به نظر می رسد که هر چیزی در زندگی جایی دارد.«هدف داشتن» یعنی کاری را که دوست داشتید و عاشق آن هستید انجام دهید و کاری را بکنید که به خوبی از عهده اش برمی آیید و برایتان اهمیت دارد. وقتی واقعا هدف داشته باشید، مردم، منابع و فرصت های مورد نیاز به طور طبیعی به طرف شما جذب می شوند. منافع دنیا هم همینطور، زیرا شما مطابق با هدف واقعی زندگی تان عمل و رفتار می کنید و همه ی اعمالتان به طور خودکار به دیگران خدمت می کند.


تلفن: 22882237-22872080-021

ایمیل:info@mohammadghaffari.com

وبسایت: www.mohammadghaffari.com


مشخص کنید چرا اینجا هستید
مشخص کنید چرا اینجا هستید





No comments:

Post a Comment